FAR Artists Limited Edition Series

03 Febbraio 2019

FAR Limited Edition Series

Le edizioni limitate sono realizzate esclusivamente per la Fondazione Antonio Ratti da artisti a supporto delle attività della Fondazione. Tutti i proventi delle edizioni vanno direttamente a sostenere le mostra, gli eventi e la formazione delle giovani generazioni di artisti attraverso il programma CSAV - Artists Research Laboratory.

I grandi nomi dell’arte internazionale, Visiting Professors delle passate edizioni del workshop che hanno realizzato le edizioni ad oggi sono: Joan Jonas, Giulio Paolini, Matt Mullican e Tacita Dean. Per vedere le edizioni disponibili clicca qui.

Le edizioni sono in vendita contattando direttamente:

Fondazione Antonio Ratti
t: +39 0313384976
e: annacastelli@fondazioneratti.org
FAR Limited Edition Series

Limited edition artworks are made exclusively for the Fondazione Antonio Ratti by artists to support the foundation’s activities. All proceeds from the editions go directly towards supporting the exhibition, events and new generation of artists through the program CSAV - Artists Research Laboratory.

The international artists, former Visiting Professors of the workshop, that have designed an edition up to date are: Joan Jonas, Giulio Paolini, Matt Mullican and Tacita Dean. To see images of the available editions click here.

The editions are for sale contacting directly:

Fondazione Antonio Ratti
t: +39 0313384976